Повернення товарів чи коштів:

1. Розкриті товари поверненню та обміну не підлягають. Відповідно до статті 9 Закону про захист прав споживачів, ви маєте право обміняти неприхований товар протягом 14 днів.

2. Проблеми із замовленням вирішуються до 14 діб починаючи з моменту отримання замовлення, після закінчення строку магазин не відповідає за проблеми із замовленням.

3. Магазин не відповідає за проблеми із товаром, який був придбанний не у нашому магазині.

4. Знімайте відео розпакування посилки від початку до кінця і перевіряйте перемотку, у разі нестачі товару в посилці таке відео буде доказом відсутності товару. Без відео розпакування доказати нестачу товару буде набагато важче.

5. Будь ласка, добре перевіряйте коробку перед тим як її викинути/віддати, бо в перемотці може бути завернутий товар. Якщо ви помилково викинули товар, то ми вам його не зможемо перевідправити.

Увага! 

1. Ми не несемо відповідальності за ризик втрати чи пошкодження товару після передачі його перевізнику.
Всю відповідальність за цілісність товару несе Нова Пошта.


2. Уважно оглядайте посилку під час отримання у відділенні або у присутності кур'єра.
Після того, як кур'єр пішов від Вас або вантаж покинув відділення, НП не прийме від Вас жодних претензій!


3. У разі пошкодження вантажу, вимагайте у працівника НП скласти акт приймання-передачі (кур'єр повинен мати бланк із собою).

Працівник НП зобов'язаний дати Вам копію повністю оформленого акта з його та Вашим підписом, датою та всіма заповненими полями. 

Тільки в такому разі Нова Пошта компенсує Вам вартість пошкодженого товару.